همراهی بهار طبیعت و رحمت الهی + فیلم
کد خبر: 4128906
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

همراهی بهار طبیعت و رحمت الهی + فیلم

پیشکسوت قرآنی کشورمان همزمان با فرا رسیدن سال نو در پیامی بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را تبریک گفت.

علی‌اکبر حنیفیبه گزارش ایکنا، علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی ویدئویی حلول سال نو و فرا رسیدن بهار قرآن و تقارن این دو مناسبت با یکدیگر را به ملت ایران و عموم مسلمانان جهان تبریک گفت. متن این پیام در ادامه می‌آید؛
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَيْنَا مَائِدَةً مِنَ السَّمَاءِ تَكُونُ لَنَا عِيدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِنْكَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ.
 
حضرت عیسی(ع) چنین دعایی را فرموده‌اند، ان‌شاالله این عید بر شما مبارک و سراسر رزق و رحمت و روزیِ فراوان باشد. عید به معنای بازگشت است، بازگشت روزهای سرد به روزهای معتدل، بازگشت رزق و روزی خدا و نزول رحمت و خیر از آسمان است.
خداوند متعال هر جا بهار را ذکر کرده توأم با خیر و برکت و زندگی و شادابی و طبیعت بوده است، امسال این بهار طبیعت با بهار قرآن یعنی رمضان تقارن پیدا کرده و این برکت توأمان خواهد بود.
امیدواریم ملت ما و آحاد مردم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک همه از برکات بهار که بهترین فصل الهی و رحمت است و هم از بهار رحمت الهی که رمضان است، بهره‌مند شوند و از خیر و برکت و سعادت در روزی و سلامت و عافیت برخوردار باشند.»
 
علی‌اکبر حنیفی، از پیشکسوتان قرآنی کشور متولد 1330 در تهران و رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن را در کارنامه دارد. این مدرس قرآن کریم در بیش از 30 دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به عنوان داور حضور داشته است.
او در کارنامه خود برگزاری مسابقات قرآن «مطلع‌الفجر» را دارد که برخی از آن به عنوان بزرگترین مسابقات قرآن در زمان خود یاد می‌کنند. همچنین بسیاری این استاد پیشکسوت را پیشنهاددهنده اولیه برگزاری مسابقات در رشته‌های ترتیل، اذان، تواشیح و ... می‌دانند.
این پیشکسوت قرآنی کشورمان در نوزدهمین دوره همایش خادمان قرآن در حوزه آموزش قرآن تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha