ترتیل‌خوانی قرآن در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برپا می‌شود
کد خبر: 4128109
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
طی ایام ماه مبارک رمضان

ترتیل‌خوانی قرآن در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برپا می‌شود

مراسم ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‌المللی و ملی در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

مراسم ترتیل‌خوانی روزانه قرآن کریم در ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا، مراسم ترتیل‌خوانی روزانه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان پیش از اقامه نماز ظهر و عصر (از ساعت 11 تا 12) در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

بنابر گفته حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) «این مراسم روزانه با دعوت از سه نفر از قاریان ملی و بین‌المللی چون احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، مهدی عادلی، علی‌اکبر ملکشاهی، حبیب صداقت، علی کامران، منصور آقامحمدی، سعید و مجید پرویزی، مسعود نوری و محمد صفری و... با حضور پرسنل و همراهان و مراجعه‌کنندگان بیمارستان برپا می‌شود.»

بیمارستان خاتم از اولین بیمارستان‌هایی بود که نمازخانه خود را در ایام پیک کرونا به بخش اضطراری بیماران کرونا با حدود ۳۲ تخت تجهیز کرد، اما با توجه به روند نزولی کرونا این مراسم از  رمضان سال گذشته آغاز شده و امسال نیز برقرار است و نمازخانه برای عبادت روزه‌داران تجهیز و غبارروبی شده و آماده استفاده میهمانان خدا شده است.

همچنین به منظور تدبر در آیات، هر روز از ماه مبارک و از هر جزء، سه سؤال مفاهیمی به صورت چهارگزینه‌ای طراحی و در تارنمای بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) بارگذاری می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به آن سؤالات پاسخ دهند.

در پایان ماه مبارک رمضان طی مراسمی از قاریان و مرتلان مراسم جزءخوانی و همچنین چند نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه تدبر روزانه هر جزء(که به 90 سؤال پاسخ صحیح دادند)، تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha