ابلاغ نامه رئیس شورای توسعه برای تدوین چهارمین کتاب سال قرآن
کد خبر: 4127691
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

ابلاغ نامه رئیس شورای توسعه برای تدوین چهارمین کتاب سال قرآن

نامه رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای ارائه گزارش عملکرد قرآنی سال 1401 جهت انتشار در کتاب قرآنی این سال به تمامی دستگاه‌ها و نهادها ابلاغ شد.

ابلاغ نامه رئیس شورای توسعه برای تدوین چهارمین کتاب سال قرآن

به گزارش ایکنا، طی نامه‌ای از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی به تمام نهادها و دستگاه‌های کشور، از این دستگاه‌ها خواسته شده است تا گزارش عملکرد قرآنی خود در سال 1401 را ارائه کنند.

در این نامه خواسته شده است تا این گزارش از طریق سامانه rasad.sccr.ir بارگذاری شود. در بخشی از این نامه آمده است: «انتظار می‌رود، با همکاری مسئولانه دستگاه‌ها و نهادها، نتایج این سامانه امکان اجرایی‌سازی مصوبه جلسه سوم ستاد نقشه مهندسی فرهنگی کشور مبنی بر یکسان‌سازی برنامه‌های قرآنی دستگاه‌ها در لوایح بودجه سنواتی با مفاد اسناد راهبردی منشور توسعه فرهنگ قرآنی را بیش از پیش فراهم سازد».

فرایند ارائه گزارش عملکرد قرآنی دستگاه‌ها جهت درج در کتاب سال قرآن به این صورت است که دستگاه‌ها ابتدا با شماره 66976559 تماس گرفته و نام کاربری و راهنمای تکمیل سامانه را دریافت کنند.

کتاب سال قرآنی 1401 چهارمین کتاب سال قرآن جمهوری اسلامی ایران است که پیش‌بینی می‌شود، اواخر بهار 1402 منتشر شود.

چشم‌‎انداز و فلسفه دریافت گزارش عملکرد قرآنی دستگاه‌ها، اجرای مصوبه جلسه سوم ستاد مهندسی فرهنگی کشور مبنی بر ضرورت یکسان‌سازی عناوین برنامه‌های قرآنی دستگاه‌ها است. اهمیت و جایگاه تدوین کتاب سال قرآن رصد میزان تحقق اسناد راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی و جایابی فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها ذیل این اسناد راهبردی است.

انتهای پیام
captcha