تخصیص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج ویژه کارکنان جهاد کشاورزی
کد خبر: 4125362
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

تخصیص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج ویژه کارکنان جهاد کشاورزی

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلاتی ویژه فرزندآوری و ازدواج، اظهار کرد: همه ما مکلفیم در راستای عمل به فرامین رهبری قدم برداشته تا بتوانیم بخشی از مشکلات کارکنان مجموعه را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی‌مهر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی‌مهر، مدیرکل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امروز، 10 اسفند، در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه استان که در سالن جلسات اداره کل جهادکشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: اکثراً استان مرکزی را به عنوان قطب صنعتی می‌شناسند، اما در حوزه کشاورزی نیز جزو 10 استان برتر کشورست.

وی ضرورت اجرا ی برنامه‌های فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده آنان را متذکر شد و افزود: علاوه بر تعریف طرح‌های مختلف ویژه عوامل تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی، نباید از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه مردم غافل بود و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این مجموعه طرح و برنامه‌هایی در این خصوص در نظر دارد.

رحمانی‌مهر با بیان این مطلب که در کنار توجه به معیشت و سفره مردم باید حواسمان به گسترش فرهنگ اسلامی بین جامعه هدف باشد، مردم ایران را مردمی فهیم، وفادار و پابه کار در عرصه‌های مختلف و مناسبت‌های ملی - مذهبی توصیف کرد و گفت: مردم با وجود مشکلات بسیار همیشه در صحنه هستند و نمونه بارز آن را در راهپیمایی 22 بهمن شاهدیم. هر بار که فشارها بر مردم بیشتر می‌شود باید ارتباط ما با آنان نیز بیشتر باشند. تجلیل از کشاورزان، دامداران و مرغداران نمونه و برتر روستایی می‌تواند در رشد و توسعه و افزایش رضایتمندی آنان نسبت به عملکرد مسئولان بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: ادای دِین به مردم از جمله رسالت‌های ما است و خداوند توفیق خدمت را به ما سپرده است تا ادای وظیفه کرده و با عنایت خداوند متعال هرآنچه تاکنون در ذهن ما نسبت به عملکرد مسئولان بوده است، خودمان عملیاتی کنیم. درخواست ما از حوزه دفتر نمایندگی استان‌ها حرکت در خط مشی مقام معظم رهبری است و ضروری است در همه حال در اجرای مبانی دینی و اعتقادی پیشقدم باشیم.

رحمانی‌مهر با بیان این مطلب که برنامه‌های فرهنگی برای سال آینده ابلاغ شده و جلسه‌ای در تهران با حضور رؤسای سازمان‌ها و مسئولان حوزه نمایندگی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نشست راهکارها و نقطه نظرات دریافت خواهد شد. همه ما مکلف به اشاعه فرهنگ اسلامی هستیم و اگر کشاورزان، مرغداران و دامداران ما بیش از پیش با فرهنگ دینی آشنا باشند قطعاً خواهند توانست مردم را در مشکلات همراهی و درصدد رفع آن برآیند.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را در ماه‌های اخیر انجام داد و با جنگ ترکیبی و تجهیزات بسیار به میدان آمد، اما با عنایت خداوند متعال، رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم فیصله پیدا کرد. باید بدانیم فعالیت فرهنگی به پایان نرسیده است و با موشکافی فعالیت‌ها باید نقاط ضعف استخراج و برطرف شود تا شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

رحمانی‌مهر با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی توطئه جدید دشمن است، ادامه داد: متأسفانه در توطئه دشمن دست‌های پشت پرده در کارست و عده‌ای قلیل کمرهمت بستند تا به مردم و کشور خیانت کنند و گویا فراموش کردند که هرچه دارند به برکت انقلاب است. بدون شک با یاری خدا، تدبیر مقام عظمای ولایت، مردم و مسئولان انقلابی مشکلات برطرف می‌شود. مردم سزاوار تحمل این شرایط نیستند، آنان در برهه‌های زمانی مختلف امتحان خود را در وفاداری پس دادند.

وی در پایان ضرورت همراهی بیش از پیش حوزه نمایندگی سازمان جهادکشاورزی با مدیران مربوطه را خواستار شد و افزود: حوزه نمایندگی نیز باید پویا باشد. رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی دوبال برای رسیدن به یک هدف مشترک هستند و اگر باهم باشند قطعاً مشکلات برطرف می‌شود. تسهیلاتی برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شده است. سازمان جهادکشاورزی درصددست تا مشکلات موجود در استان‌ها را تا حدی که امکان دارد و برایش مقدورست برطرف کند. براین باوریم که همه ما مکلفیم در راستای عمل به فرامین رهبری قدم برداشته تا بتوانیم بخشی از مشکلات کارکنان مجموعه را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha