اهدای کتاب به مناطق محروم
کد خبر: 4125343
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می‌کند

اهدای کتاب به مناطق محروم

فرهنگسرای کار و تعاون به‌منظور ترویج فرهنگ کار جهادی داوطلبانه و کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار به توزیع کتاب‌های درسی و آموزشی در مناطق محروم اقدام کرده است.

اهدای کتاببه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، ویژه‌برنامه «هبه کتاب» نذر فرهنگی اهدای کتاب برای ارتقای سطح دانش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در قالب پویش جهادی و با مشارکت خیرین برگزار می‌شود.

فراهم آوردن امکانات آموزشی برای مناطق محروم، به‌عنوان یکی از راه‌های اصلی دستیابی به عدالت آموزشی در آن مناطق، مطرح است. فرهنگسرای کار و تعاون نیز در همین راستا فعالیت‌های بسیاری را با کمک خیرین انجام داده که می‌توان به فراهم آوردن تجهیزات کتابخانه‌ای برای مدارس، لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان و همچنین اهدای کتب آموزشی به آنان، اشاره کرد.

مطمئناً اهدای کتاب به مناطق محروم یکی از موفق‌ترین طرح‌های کمک‌های مؤمنانه خواهد بود. در روند این کار، شهروندان تهرانی می‌توانند در ایام پایان سال و خانه‌تکانی اقلام فرهنگی مازاد در خانه‌ها از جمله کتب آموزشی برای دانش‌آموزان مقطع دبستان تا دانشگاه‌ها و کتاب‌های غیر درسی و داستانی را جمع‌آوری و به کتابخانه‌های مناطق محروم اهدا کنند.

شهروندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند اقلام اهدایی خود را برای فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ ارسال کرده و یا به‌صورت حضوری تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha