ضرورت ورود جدی دستگاه‌ها به راه‌اندازی اردوی راهیان پیشرفت
کد خبر: 4124834
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
ایمانیه تأکید کرد

ضرورت ورود جدی دستگاه‌ها به راه‌اندازی اردوی راهیان پیشرفت

استاندار فارس بر ورود جدی دستگاه‌ها به اردوی راهیان پیشرفت تأکید کرد و گفت: این کار اهمیت و ارزش بالایی دارد و نباید نیمه تمام رها شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 8 اسفندماه در نشست ستاد استانی راهیان پیشرفت، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت را اقدامی ارزشمند و موثر عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین سال‌هاست که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است؛ اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که می‌تواند در زمره‌ جهاد تببین قرار گیرد.

وی بر ضرورت مشخص شدن اهداف این اردوها تأکید کرد و افزود: جوانان ما آن‌گونه که باید نسبت به مسائل و وقایع کشور آگاهی و اطلاعات ندارند؛ فعالیت‌های گسترده و متنوعی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

ایمانیه به ایجاد خلاقیت در اجرای این اردوها تاکید کرد و گفت: اهداف کلی و جزئی این طرح مشخص شود؛ روش کار، دامنه‌ شمول، نقش شهرستان‌ها و سایر موارد به دقت مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

استاندار فارس، دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی را افتخار آفرین دانست و افزود: بازدیدها در دو حوزه تخصصی و عمومی دسته‌بندی شود؛ آشنایی با مظاهر ملی در کنار توجه به مسائل تخصصی و زیرساختی همزمان مورد توجه باشد.

وی خواستار تسریع در تدوین آیین نامه اجرایی اردوی راهیان پیشرفت شد و ادامه داد: پیوست‌های مالی و رسانه‌ای در تدوین این آیین‌نامه از ضروریات این طرح است.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: فراخوان میزبانی از دانشجویان و جوانان را صادر کنید؛ علاقه‌مندان به میزبانی از دانشجویان در تمام زمینه‌ها اعلام آمادگی کنند همچنین صنایع و معادن در تامین مباحث مالی همکاری کنند.

ایمانیه بر ضرورت نظر سنجی از مخاطبین در پایان هر برنامه تاکید کرد و افزود: در پایان هر بازدید ضمن دریافت انتقادات دانشجویان در زمینه‌های مرتبط، پیشنهادات علمی و تخصصی را از ایشان مطالبه کنید.

استاندار فارس بر ورود جدی دستگاه‌ها به این حوزه تاکید کرد و افزود: این کار اهمیت و ارزش بالایی دارد، نیمه تمام نباید رها شود، با جدیت به آن ورود کنید؛ در پایان بازدیدها باید هویت و وابستگی ملی افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha