همایش ملی «آینده پژوهی در فقه، حقوق و علوم سیاسی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4123711
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

همایش ملی «آینده پژوهی در فقه، حقوق و علوم سیاسی» در اردبیل برگزار می‌شود

اولین همایش ملی «آینده پژوهی در فقه، حقوق و علوم سیاسی» با حمایت موثر ارگان‌ها، سازمان‌ها و مجامع علمی و دانشگاهی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

همایش ملی «آینده پژوهی در فقه، حقوق و علوم سیاسی»به گزارش ایکنا از اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و انجمن‌های علمی، اولین همایش ملی «آینده پژوهی در فقه، حقوق و علوم سیاسی» را در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌‌کند.

در این همایش متخصصان برجسته، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های مختلف مرتبط با حقوق و علوم سیاسی شرکت خواهند کرد و تعدادی مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

دبیرخانه همایش در سه محور «فقه و حقوق»، «علوم سیاسی» و «عمومی» از تمامی اساتید، دانشجویان، محققان، متخصصان، صاحب نظران و علاقمندان جهت ارسال مقالات و تحقیقات ارزشمند خود تا ۱۵ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورده تا با ارائه دستاوردهای نوین خود در این همایش، در راستای ارتقای سطح علمی گامی موثر بردارند.

علاقه‌مندان می‌توانند آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی، کاربردی خود را منطبق بر محورهای ارائه مقاله کنفرانس از طریق کنترل پنل کاربران به دبیرخانه کنفرانس به آدرس  https://ayandeuma.ir/fa/?id=10&p=9 ارسال نمایند. برای این کار ابتدا باید از طریق عضویت در سایت (ثبت‌نام اولیه و ایجاد پنل شخصی) یک حساب کاربری(کنترل پنل شخصی) ایجاد نموده سپس وارد پنل خود شده و از طریق منوی ارسال مقاله، مقالات خود را ارسال نمایند.

گفتنی است؛ افتتاحیه این گردهمایی علمی به منظور بهره‌برداری از نتایج دستاوردهای سایر پژوهشگران و ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، پژوهشگران و دانشجویان حقوق، علوم سیاسی و رشته‌های مرتبط می‌باشد و شرکت اساتید و محققان، به اعتبار و دستیابی به اهداف ذکر شده کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha