برگزاری سومین رویداد ملی «مادران قاسم‌ پرور» در اردبیل
کد خبر: 4113244
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

برگزاری سومین رویداد ملی «مادران قاسم‌ پرور» در اردبیل

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از برگزاری «سومین رویداد ملی مادران قاسم‌ پرور» در استان خبر داد.

حوزه علمیه خواهران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، افسانه جهانی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اردبیل، ۱۸ دی‌ماه، در مراسم سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» که در سالن همایش نهاد کتابخانه‌های عمومی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌ها در عرصه مبارزه با طاغوت و آمریکای جنایتکار بود که دشمنان نتوانستند فعالیت‌های حساب‌شده و بسیار دقیق وی را تحمل کنند و توطئه ترور ایشان را در ذهن پلیدشان پروراندند.

وی افزود: خیال دشمن از شهید کردن سردار سلیمانی به غیر از تصمیمی پوچ، چیز دیگری نمی‌تواند باشد، چرا که از قطره قطره خون سردار شهیدمان، هزاران سلیمانی به وجود خواهد آمد و به‌طور قطع ترس و واهمه‌ای که از سردار سلیمانی داشتند، دو چندان خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که همه مادران ایران‌زمین پرورش‌دهنده قاسم سلیمانی‌ها هستند و از بدو آفرینش تاکنون هیچ‌گاه دیده نشده که باطل بر حق پیروز شود، پس ما به‌طور راسخ معتقدیم که در هر دو وضعیت کشتن و کشته‌شدن پیروز میدان هستیم.

جهانی، تصریح کرد: رویداد ملی «مادران قاسم‌ پرور» یک برنامه فرهنگی بسیار خوبی است که سالانه اجرا می‌شود و این فرهنگ ایثار و شهادت در دل مادران پاک‌فطرت ایجاد خواهد شد و قاسم سلیمانی‌های بسیاری تربیت می‌شوند و روزبه‌روز شمار مدافعان ولایت فزونی خواهد یافت.

وی گفت: این رویداد فرهنگی با همکاری برخی ادارات فرهنگی و حوزه علمیه خواهران استان، برگزار شد که همه ساله بر کیفیت برگزاری آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha