افراد متمکن به داد فقرا برسند/ خدمت خالصانه بهترین راه شکرگزاری نعمت حضور مردم
کد خبر: 4123253
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
آیت‌الله جنتی در افتتاحیه یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان:

افراد متمکن به داد فقرا برسند/ خدمت خالصانه بهترین راه شکرگزاری نعمت حضور مردم

آیت‌الله جنتی در افتتاحیه یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم گفت: باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند تا مبادا بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تامین کنند؛ بخواهیم به داد مردم بیچاره فقیر برسند که در محضر پیامبر(ص) و امام علی(ع) شرمنده نباشیم.

مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا، یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم از دقایقی پیش با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی «محمدرضا پورزرگری» قاری بین‌المللی کشور در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، به تشریح دستورکار این اجلاس دو روزه پرداخت.

در ادامه این اجلاس آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی با تبریک حلول ماه شعبان و میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: این ماه‌های پر خیر و برکت و ماه‌های عبادت است که امیدوارم بهره کافی از آن را ببریم.

وی با تشکر از مردم برای حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: این حضور غیرتمندانه اعلام وفاداری مردم نجیب به انقلاب بود که شکست دشمنان این ملت را کامل کرد.

جنتی اظهار کرد: بهترین راه شکرگزاری این نعمت حضور، خدمت خالصانه و شبانه‌روزی به مردم است.



رئیس مجلس خبرگان با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید گفت: از مسولان در قوای سه‌گانه می‌خواهیم با برنامه‌ر‌یزی مؤثر و نظارت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با آرامش خاطر بیشتری به استقبال سال جدید که با ماه رمضان مقارن شده، بروند.

جنتی تاکید کرد: مردم نباید گرسنه بمانند و باید لوازم زندگی آنها فراهم شود. ما هم باید در جایی که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند تا مبادا بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تامین کنند؛ بخواهیم به داد مردم بیچاره فقیر برسند که در محضر پیامبر(ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

بنابراین گزارش اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهمانان ویژه این اجلاس دو روزه هستند.

این اجلاس عصر روز چهارشنبه، سوم اسفند، به پایان می‌رسد و اعضا صبح روز پنج‌شنبه، چهارم اسفند، بعد از زیارت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha