منتظر تزریق بودجه برای نقشه مهندسی فرهنگی فارس هستیم
کد خبر: 4122565
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

منتظر تزریق بودجه برای نقشه مهندسی فرهنگی فارس هستیم

استاندار فارس با اشاره به تدوین و تصویب برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در فارس گفت: بیش از یکسال است که منتظر تزریق بودجه برای حمایت از سند مهندسی فرهنگی هستیم که باید این مهم به یک تکلیف تبدیل شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 27 بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان با اشاره به تدوین و تصویب برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در فارس گفت: بیش از یکسال است که منتظر تزریق بودجه برای حمایت از سند مهندسی فرهنگی هستیم که باید این مهم به یک تکلیف تبدیل شود.

وی خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی اداره‌کل ارشاد استان و حمایت مالی از کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» شد و گفت: به‌منظور چینش بهتر نیروها لازم است که اختیار مأمور به خدمت شدن نیروهای دستگاه‌های اجرایی به استانداران واگذار شود.

ایمانیه به در پیش رو بودن دهه مهدویت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان فارس باید آن اقداماتی که برای دهه فجر انجام داده‌اند در دهه مهدویت هم انجام دهند و تا یک هفته اقدامات سازمان خود را در برگزاری این دهه گزارش دهند.

استاندار فارس با اشاره به نقش مردم، اصناف و هیئات مذهبی در این عرصه خواستار ورود جدی آنان به برگزاری جشن‌های دهه مهدویت و بزرگداشت نیمه شعبان شد.

انتهای پیام
captcha