ترمیم کتب ادعیه و اهدا به اماکن متبرکه تهران
کد خبر: 4122143
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

ترمیم کتب ادعیه و اهدا به اماکن متبرکه تهران

برنامه‌ ویژه «قرآن؛ عترت احمد» با هدف ترمیم کتاب‌های ادعیه و اهدا به اماکن متبرکه نهران روز چهارشنبه، 26 بهمن‌ماه از سوی خانه فرهنگ شهید اندرزگو برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرا رسیدن مبعث حضرت رسول گرامی اسلام(ص) و در راستای فعالیت‌های جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، ویژه‌برنامه «قرآن؛ عترت احمد» را برگزار می‌کند.

در این برنامه که با مشارکت پایگاه بسیج منطقه اجرا می‌شود، طی فراخوانی کتاب‌های قرآن، مفاتیح، ادعیه‌های مازاد و مستهلک منازل جمع‌آوری شده و بعد از صحافی و ترمیم در خانه فرهنگ شهید اندرزگو تجمیع و به اماکن متبرکه اعم از مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج و جلسات مذهبی خانگی اهدا می‌شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در طول سال‌های اخیر فعالیت‌های متنوع و مختلف جهادی و کمک مؤمنانه اعم از تهیه و اهدای وسایل مورد نیاز خانواده‌های محروم، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت با کمک خیران انجام داده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به خانه فرهنگ شهید اندرزگو واقع در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha