اثبات ایستادگی ملت ایران در تمامی صحنه‌های جهادی
کد خبر: 4121458
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
در بیانیه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد؛

اثبات ایستادگی ملت ایران در تمامی صحنه‌های جهادی

دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی و برپایی باشکوه راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از  روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی و برپایی باشکوه راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح ذیل است:

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ. (سوره‌ی قصص، آیه‌ی ۵)

خدای سبحان را سپاس و حمد بیکران که دیگربار ملت مسلمان، فرهیخته، بصیر، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی در یکی از بزنگاه‌های تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی با لبیک به ندای امامشان، حماسه‌ای جهادگونه و بی‌نظیر آفریدند. خلق صحنه‌های سرشار از عشق و شور و شعور اسلامی- انقلابی در خیابان‌ها و کوچه‌های همه‌ شهرها و روستاهای کشور، پاسخی است محکم و پرمعنا به همه‌ی آنانی که به خیال باطل خود می‌خواهند اراده‌ این ملت بزرگ را هدف قرار دهند و آنان را نسبت به هدف متعالی و جهانی خود که بدون تردید آینده‌ای جهان‌شمول و مهدوی‌محور برای برقراری تمام و کمال اسلام ناب محمدی(ص) است، مأیوس کنند.

ملت رشید ایران در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به همه‌ دشمنان خود به‌خصوص رژیم فاسد و سیه‌روی آمریکا و شیطانک‌های ورشکسته‌ غربی ثابت کرد که فرزندان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مصمم، مقتدر و استوار در تمامی صحنه‌های جهادی در قرارگاه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چون سربازان جان‌برکف و ستون‌های آهنین، بلندقامت ایستاده‌اند. خداوند به شما نیکنامان تاریخ ایران و اسلام جزای خیر عنایت فرماید که امروز دل امام عصر(عج) و فرزند زهرای اطهر(س) را شاد و بار دیگر دشمنان ائمه‌ اطهار(ع) را رسوا و روسیاه و مأیوس گردید.

دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی با شکر‌گزاری به درگاه خداوند، مراتب تشکر و امتنان خود را از شما ملت سرافراز و حماسه‌ساز ایران اسلامی اعلام کرده و سلامتی همه‌ شما ملت دین‌دار و تمدن‌ساز ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کند».

انتهای پیام
captcha