رفع محرومیت‌زدایی برنامه اولویت‌دار سپاه است
کد خبر: 4121180
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

رفع محرومیت‌زدایی برنامه اولویت‌دار سپاه است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: محرومیت‌زدایی به خصوص در حوزه آبرسانی به مناطق محروم با همکاری دستگاه‌های متولی برنامه اولویت‌دار این نهاد انقلابی است.

افتتاح پروژه در شازند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 21 بهمن، همزمان با دهمین روز از ایام‌الله دهه فجر در حاشیه افتتاح طرح جهاد آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز پروژه آبرسانی در منطقه سربند در استان مرکزی افتتاح شد که ۱۱ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد. 

 پاکپور اظهار کرد: آبرسانی به روستاها یکی از موضوعات اساسی است که از حدود ۴ سال پیش مطرح شد، تقریبا اوایل سال ۱۴۰۰ موضوع آبرسانی به روستاها بین دولت و سپاه پاسداران مورد بحث قرار گرفت و نیروی زمینی سپاه متقبل شد در راستای کمک به روستاهای محروم این اقدام را انجام دهد.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه تقبل کرده در منطقه سیستان و بلوچسنان، جنوب کرمان، شمال غرب و استان مرکزی با کمک آب‌های استان و وزارت نیرو آبرسانی به روستاها را انجام دهد و اولویت مهم سپاه توجه به مناطق محروم است. سپاه روح‌الله استان مرکزی و گروه ۴۲ قدر تمان توان خود را بکار گرفته‌اند که کمک لازم یه دولت را انجام دهند تا تعداد روستایی که باید در استان آبرسانی شود زودتر صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha