دومین دوره جشنواره سراسری امامت و مهدویت در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4120430
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

دومین دوره جشنواره سراسری امامت و مهدویت در مشهد برگزار می‌شود

دومین دوره جشنواره سراسری امامت و مهدویت، 19 بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

دومین دوره جشنواره سراسری امامت و مهدویتبه گزارش ایکنا، دومین دوره جشنواره سراسری امامت و مهدویت با هدف آشنایی بیشتر دانشگاهیان با سیره و معارف خاندان پیامبر اکرم(ص) و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) در زبان و ادبیات فارسی و ایجاد بستری مناسب برای تولید آثار فاخر ادبی در مکتب اهل‌بیت(ع)، چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

این جشنواره با سخنرانی محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و خاطره‌گویی سهیل اسعد، مبلّغ و زاده در کشور آرژانتین، فارغ‌التحصیل دکترای رشته تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و دانش‌آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعة‌المصطفی(ص) همراه است.

در بخش دیگر این مراسم ابوذر روحی به اجرای قطعه «سلام فرمانده» خواهد پرداخت و در ادامه از افتخارآفرینان این عرصه، پژوهشگران، استادان و دانشجویان نمونه با اهدای هدیه تجلیل می‌شود.

جشنواره امامت و مهدویت از سال گذشته، به همت مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را با ۱۰ جشنواره موضوعی در ۱۰ استان کشور آغاز کرد و با توجه به استقبال خوب مخاطبان از این جشنواره، دومین دوره آن با ۳۸ برنامه موضوعی در ۳۲ استان به میزبانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مراکز استان‌ها در ماه‌های پربرکت رجب و شعبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha