اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی خانواده طلاب در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4115719
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵

اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی خانواده طلاب در چهارمحال‌وبختیاری

اسامی برگزیدگان رشته‌های مختلف مرحله استانی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب در بخش‌های کتبی و شفاهی اعلام شد.

جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب در شهرکرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان رشته‌های مختلف مرحله استانی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب در بخش‌های کتبی و شفاهی از سوی سازمان دارالقرآن اعلام شده است، اظهار کرد: این جشنواره در استان، اوایل دی‌ماه سال جاری با حضور ۱۳۰ متسابق خانم و آقا در رده‌های سنی گوناگون برگزار شد.

وی در خصوص اسامی برگزیدگان بخش شفاهی پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب، تصریح کرد: در گروه پیش‌دبستانی و در رشته حفظ ۱۰ سوره آخر قرآن کریم به همراه سوره حمد، محمدمهدی حبیبی، کوثر مولوی و معصومه بهمنی به‌ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

همچنین در گروه سنی ابتدایی، زهرا مولوی و فاطمه سادات موسوی توانستند حائز رتبه‌های دوم و سوم در رشته حفظ ۱۵ سوره آخر قرآن کریم شوند.

کارگر بیان کرد: محمدحسین اسماعیل‌زاده در گروه متوسطه اول حائز رتبه سوم در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن شد و معصومه خوشبخت نیز توانست در گروه فرزندان بالای ۱۵ سال طلاب برادر و خواهر، مقام سوم را در رشته حفظ ۵ جزء پیوسته کسب کند. حکیمه قادری، در گروه همسران طلاب مقام سوم استان را در رشته حفظ ۱۰ جزء پیوسته به دست آورد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برگزیدگان گروه طلاب خواهر، تصریح کرد: در رشته حفظ رشته‌های یک جزء، جزء ۳۰ یا جزء یک، راضیه آقاباقری و سمیه محمدی به ترتیب دوم و سوم شدند؛ همچنین زهرا سادات محمدی و بنفشه خدابخشی رتبه‌های اول و دوم استان را در رشته حفظ پنج جزء پیوسته کسب کردند.

کارگر گفت: در همین گروه، سمیه کاظمی رتبه دوم استان را در رشته حفظ کل قرآن کریم کسب کرد و الهام فانی و زینب قادری توانستند به ترتیب رتبه دوم و سوم را در رشته ترتیل جزء ۲۸ و ۲۹ قرآن کریم کسب کنند.

وی در خصوص برگزیدگان بخش کتبی پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب در مرحله استانی، بیان کرد: بهاره سلیمی در رشته کتابخوانی گروه طلاب خواهر برگزیده شد، همچنین زهرا آلتونه و سارا بزرگ‌زاد رتبه اول و دوم استان را در رشته صحیفه سجادیه در گروه همسران طلاب برادر کسب کردند. راضیه عباسیان نیز در رشته کتابخوانی همسران طلاب برادر مقام اول استان را کسب کرد.

کارگر در پایان گفت: بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش خواهد شد که مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب چهارمحال‌وبختیاری و تجلیل از برگزیدگان جشنواره طی هفته‌های آتی و همزمان با ایام ولادت امام علی(ع) با حضور مسئولان قرآنی استانی و کشوری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha