دستگیری جهادگران مکتب سلیمانی از همسران شهدای مدافع حرم
کد خبر: 4115214
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹

دستگیری جهادگران مکتب سلیمانی از همسران شهدای مدافع حرم

گروه جهادی مکتب سلیمانی در قالب طرحی مالی از همسران شهدای مدافع حرم دستگیری و حمایت می‌کند.

شهدای مدافع حرم

به گزارش ایکنا، مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده شهدای مدافع حرم داشتند، خطاب به آن‌ها فرمودند: «حقیقتا هـم شـهدای شـما، هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند: یکـی ایـن اسـت کـه این‌هـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند … امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه این‌هـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر این‌هـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور… اگـر جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتان‌ها بـا این‌هـا می‌جنگیدیم و جلـوی این‌هـا را می‌گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند. امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه این‌هـا در غربـت بـه شهادت رسیدند، ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت، این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود».

واحد بانوان گروه جهادی مکتب سلیمانی طبق سنوات گذشته به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و نیز برای شادی ارواح طیبه شهدا به دستگیری و حمایت از خانواده شهدا می‌پردازد.

اعضای این گروه جهادی در نظر دارند تا مبالغی را جمع‌آوری کرده و به عنوان هدیه به همسران شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون که اغلب از لحاظ مالی ضعیف هستند، تقدیم کند.

انتهای پیام
captcha