اعلام اسامی داوران مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4113786
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

اعلام اسامی داوران مسابقات سراسری قرآن

اسامی داوران مرحله نهایی بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد و بر اساس آن 14 نفر در بخش بانوان و 16 نفر در بخش آقایان در گروه داوری حضور دارند.

اعلام اسامی داوران مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، اسامی داوران مرحله نهایی بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان صبح امروز 21 دی‌ماه از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر همین اساس در گروه داوری این دوره از مسابقات مجموعاً در هر دو بخش بانوان و آقایان 30 نفر از اساتید با تجربه و جوان حضور دارند که شامل 16 نفر در بخش آقایان و 14 نفر در بخش بانوان می‌شود.

بر همین اساس در گروه داوری بخش آقایان مسعود سیاح‌گرجی و حیدر کسمایی در بخش تجوید، معتز آقایی و مهدی حسنی در بخش حفظ، علی‌اکبر کاظمی و امین پویا در بخش صوت، محسن یاراحمدی و محمود لطفی‌نیا در بخش لحن، حسین اخوان‌اقدم و حسن حکیم‌باشی در بخش وقف و ابتدا و مهدی عباسی و رسول آزمایش در بخش حفظ استقامتی حضور دارند.

همچنین قاسم مقدمی به عنوان استاد راهنما و مرتضی مختاری به عنوان ناظر فنی مسابقات معرفی شده است. مهدی‌ قره‌شیخلو، رئیس پیشین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز ناظر عالی مسابقات است و ریاست هیئت داوران بر عهده مهدی دغاغله گذاشته شده است.

بر اساس گزارش ایکنا در بخش بانوان نیز مرجانه جعفرنیاورانی و وجیهه شیخ‌فرشی در بخش تجوید، الهام ماندگارمهر و زهرا عساکره در بخش حفظ، هاله فیروزی و پریسا مجرد در بخش صوت، صدیقه بارانی و مرضیه فیروززاده در بخش لحن، زهرا میرشفیعی و پرویزی در بخش وقف و ابتدا و قلع‌ریز و احسانی در بخش حفظ استقامتی حضور دارند.

در بخش بانوان ناهید چراغی به عنوان ناظر فنی مسابقات و خیریه عچرش نیز به عنوان رئیس هیئت داوران معرفی شده است.

یادآور می‌شود مرحله نهایی یا فینال بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از پنجشنبه 22 دی‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا اواخر هفته آینده در شهر اهواز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha