اجرای پویش «دلگرمی احسان» در مناطق محروم استان مرکزی
کد خبر: 4111981
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

اجرای پویش «دلگرمی احسان» در مناطق محروم استان مرکزی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی، از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد.

پویش «دلگرمی احسان»

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی، مجتبی تهامی، مدیرکل این ستاد در استان، گفت: در قالب پویش «دلگرمی احسان» ۱۳۰دستگاه بخاری بااعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال تحویل خانواده‌های نیازمند خواهد شد.

تهامی با اشاره به اینکه مخاطب این پویش خانواده‌های مناطق محروم استان هستند که با مشارکت گروه‌های جهادی کاملاً رایگان توزیع می‌شود، افزود: در این پویش نیز ۱۳۰ دستگاه بخاری گرمایشی به ارزش هر دستگاه ۱۸میلیون ریال تهیه و در اختیار ‌خانواده‌های شناسایی‌شده نیازمند قرار داده می‌شود.

وی بابیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برابر رسالت تعیین‌شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشتی مردم را بررسی می‌کند، اضافه کرد: به گروه‌های جهادی تأکید جدی شده حین توزیع وسایل گرمایشی شأن و منزلت افراد موردنظر حفظ شود.

تهامی در خصوص شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح، بیان کرد: آمار خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی‌شده و در اختیار ستاد قرارگرفته است. باید در زیر سایه پرمهر نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگونه ناکامی و تلخ‌کامی از قشرهای محروم برطرف و فاصله بین قشرهای مختلف جامعه بسیار کم شود که در این راستا ستاد اجرایی با تمام توان پای‌کار است.

انتهای پیام
captcha