فعالان فرهنگی برنامه‌های وحدت‌محور را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 4110146
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

فعالان فرهنگی برنامه‌های وحدت‌محور را در اولویت قرار دهند

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: فعالان فرهنگی باید برنامه‌های وحدت‌محور را در اولویت قرار دهند، چون در برهه کنونی به اتحاد و همدلی بیش از هرموضوع دیگری نیاز داریم.

فعالان فرهنگی برنامه‌های وحدت‌محور را در اولویت قرار دهندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن محمدی رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه  6 دی در نشست هم‌اندیشی مسئولان هیئت‌های مذهبی و جوانان که در ارومیه برگزار شد، گفت: کسانی که برای برپایی رویدادهای فرهنگی و تربیتی تلاش می‌کنند، باید برنامه‌هایی را در اولویت قرار دهند، که به تقویت وحدت و همدلی ملت ایران بیش‌ازپیش کمک کند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، هیئات مذهبی در مراسم‌های دینی، ملی و مناسک مختلف خوش درخشیده‌اند و محور وحدت قرار گرفته‌اند، گفت: مسئولین امر به تاثیرگذاری فعالان مذهبی اذعان دارند، به‌طوری‌که اهمیت این موضوع را امسال در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه یوم‌العباس، پیاده‌روی جاماندگان اربعین، اجتماع امت رسول‌الله (ص) و ... به روشنی مشاهده کردیم.

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه ادامه داد: با وجودی که در زمینه وحدت‌بخشی، افزایش تعامل و همراهی دسته‌های مردمی تلاش زیادی صورت می‌گیرد، اما با این همه از مسئولین هیئات مذهبی تقاضا می‌کنیم، بیش از گذشته برای برنامه‌های وحدت‌محور و کیفیت بخشیدن به آن تلاش کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه با اشاره به اینکه راه‌اندازی نهضت قرآنی در ارومیه یکی از برنامه‌های دردست‌اقدام این مجموعه است، خاطرنشان کرد: هر هیئت چهار نفر را می‌تواند به کارشناسان تبلیغات اسلامی معرفی کند، تا دوره‌های مربی‌گری قرآنی برای آنها برگزار شود.

وی با بیان اینکه هیئت و مسجد بهترین مکان برای تبیین و آموزش معارف قرآنی است، ولی در صورتی می‌توان در این زمینه موفقیت‌های موردانتظار را به دست آورد، که مربیان و افراد آشنا به قرائت، تجوید و تفسیر قرآن به‌کارگیری شود، که در این صورت به‌طورقطع رشد جامعه قرآنی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha