پاسداری از حریم ولایت؛ مهم‌ترین پیام شهدا
کد خبر: 4110135
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

پاسداری از حریم ولایت؛ مهم‌ترین پیام شهدا

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدای گمنام، افزود: مهم‌ترین پیام شهدا پاسداری از حریم ولایت دانست است و حفاظت و اشاعه این پیام برای نسل‌های آینده بسیار ضروری است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 6 دی، در حاشیه تشییع پیکر 5 شهید گمنام در اراک، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: امنیت امروز را مدیون رهنمون‌های امام احل، رهبرمعظم انقلاب و شهدا هستیم. دشمن قصد دارد با بروز اغتشاش امنیت ایران را دچار خدشه کند، اما این آرزوی خود را به گور خواهد برد.

وی ملت ایران را ملتی قدرشناس و ولایت‌مدار برشمرد و اضافه کرد: مردم تا پای ‌جان از آرمان‌ها ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد. آنان تحت هیچ شرایطی از مسیر انقلاب خارج نشده و همواره در حمایت از اهداف نظام عقب نشسته و از رهبری معظم انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این نکته که دشمن از هر فرصتی برای توطئه‌افکنی علیه مردم ایران استفاده می‌کند، افزود: ملت در طول 43 سال گذشته ثابت کرده است که با وحدت کلمه و پشتیبانی از آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی به حضور گسترده مردم سراسر کشور در تشییع پیکر شهدای گمنام و همچنین مردم استان در استقبال از شهدا اشاره و ادامه داد: حضور گسترده مردم در این مراسم باشکوه بار دیگر ثابت کرد که ملت پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و هیچ‌گاه از مواضع آرمانی و اهداف متعالی که توسط امام راحل ورهبری ترسیم شده است کوتاه نخواهد آمد.

دری نجف‌آبادی با تأکید براینکه ملت ایران استقلال خود را با مجاهدت‌های امام(ره)، رهنمون‌های رهبری و رشادت شهدا و رزمندگان به دست آورده و با هیچ گزینه دیگری معاوضه نخواهد کرد، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که فتنه و دشمنی آنان راه به جایی نخواهد داشت و مردم منسجم و متحدتر از قبل برای تحقق گام دوم انقلاب گام برمی‌دارد. همه مردم بسیج شده و برای رفع مشکلات و آبادانی میهن اسلامی تلاش می‌کنند.

وی ضرورت زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا را متذکر شد و مهم‌ترین پیام شهدا را پاسداری از حریم ولایت دانست و گفت: حفاظت و اشاعه پیام شهدا برای نسل‌های آینده بسیار ضروری است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم تا حق مطلب ادا شود. وجود شهدا، فرهنگ ایثار، رشادت، شجاعت و فداکاری را در جامعه تقویت می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ادامه داد: این شهدا و سایر شهدا برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن از جان خود گذشتند؛ از این رو الگوگیری از سیره شهدا باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان باشد.

انتهای پیام
captcha