تاکنون چند بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند
کد خبر: 4109550
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

تاکنون چند بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند

وزارت بهداشت اعلام کرد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته‌اند.

تاکنون چند بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار و هشت نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۰۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۹۰۷ دُز رسید.

از دیروز تا امروز چهارم دی‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۳۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۷۴ نفر رسید. همچنین خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۴۴۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha