نظام جمهوری اسلامی شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده است
کد خبر: 4109055
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

نظام جمهوری اسلامی شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده است

امام جمعه موقت مشهد گفت: نظام جمهوری اسلامی شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده است و حفظ خانواده و بنیان آن از جمله این اصول است.

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد، امروز دوم دی ماه، در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه تمام مسئولان از هر حزب و گروهی باید قدر مردم را بدانند، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و ذکر لبیک یا مهدی (عج) باعث تسریع در ظهور حضرت ولیعصر می‌شوند و به نقطه‌ای خواهیم رسید که در دنیا تشکیل یک نظام اسلامی واحد دهند.

وی با بیان اینکه غرب درگیر بحران از بین رفتن خانواده است، افزود: لذا هرچه بیشتر می‌گذرد، بشریت خود را بیشتر نیازمند به الگو قرار دادن خانواده پیامبر(ص) و امام علی(ع) می‌بیند. اکنون در شرایطی هستیم، که می‌توان گفت برای شناخت و عمل به اسلام در یک میدان مسابقه قرار داریم، شرایطی که در تاریخ اسلام و بعد از حکومت علی(ع) هم به وجود نیامده بود.

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده است، عنوان کرد: حفظ خانواده و بنیان آن از جمله این اصول است.

فرزانه ادامه داد: اگر ما دست از اصول و ارزش‌هایی مانند دفاع از مظلوم و زندگی بر اساس ارزش‌های اسلامی برداریم و قدرت دفاعی‌مان را تقویت نکنیم و فرهنگ زندگی‌مان را فرهنگ آمریکایی قرار دهیم، زمامداران این کشور از ما خرسند می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پرونده آمریکا در مراوده با ایران را ورق بزنیم، حقایقی مانند حمایت از منافقان، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و فتنه ۸۸ برای ما روشن می‌شود که چیزی جز عنصر خصومت در آن‌ها نیست.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به تلاش‌های بسیار آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی، بیان کرد: اما دشمن در هیچ کدام موفق نشده و به هدف خود که از بین بردن نظام و انقلاب بوده، نرسیده است.

فرزانه افزود: آمریکا در چند زمینه موفق نشده و نخواهد شد که از آن جمله می‌توان به حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی، از بین بردن دیانت مردم و تضعیف جایگاه رهبری نظام اسلامی اشاره کرد. مردم متدین با تجسم لبیک یا حسین(ع) در تمام توطئه‌ها پیروز شده‌اند و هر روز هم قدرتشان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha