تعیین ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی برای دوره دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
کد خبر: 4212030
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

تعیین ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی برای دوره دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مشهد و کلات، دو نامزد با یکدیگر در قالب ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی به رقابت می‌پردازند.

سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، امروز ۴ اردیبهشت در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مشهد و کلات دو نامزد با یکدیگر در قالب ۱۰۶۴ شعبه اخذ رأی به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دو نفر که حائز بیشترین آرا مردم شهرهای مشهد و کلات بودند ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم حوزه مشهد هم از مجلس شورای اسلامی مشخص شود. از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات این دوره شروع خواهد شد و مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است که از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رأی دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رأی داده باشند و یا اصلاً رأی نداده باشند می‌توانند رأی بدهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به بررسی که از شعب اخذ رأی در دور قبل انجام دادیم تعدادی از شعب اخذ رأی که با استقبال کمتری روبه‌رو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد ۱۰۲۰ و برای کلات تعداد ۴۴ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

وی گفت :در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که مجدداً آموزش آن‌ها شروع شده به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha