عمل به وصیت‌نامه شهدا؛ عامل مصونیت جامعه از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4109005
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد:

عمل به وصیت‌نامه شهدا؛ عامل مصونیت جامعه از آسیب‌های اجتماعی

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر به وصیت‌نامه و راه، روش و منش شهدا در جامعه به‌خوبی عمل کنیم، قطعاً جامعه ما از همه آسیب‌ها در امان خواهد ماند.

وصیت‌نامه شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حمید شهسواری، استاد حوزه و دانشگاه عصر روز گذشته، یکم دی‌ماه در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: اگر به وصیت‌نامه و راه، روش و منش شهدا در جامعه به‌خوبی عمل کنیم، قطعاً جامعه ما از همه آسیب‌ها در امان خواهد ماند. اما نه تنها نتوانستیم به آنها عمل کنیم، بلکه گا‌هی احساس می‌شود که فاصله هم گرفته‌ایم.

وی با اشاره به سوءاستفاده از نام شهدا و واژه‌های انقلابی‌گری و ارزشی، افزود: در این مدت همه حرف‌های خوب زدیم و بهترین حرف‌ها را نیز زده‌ایم؛ اما به گفته‌های‌مان خوب عمل نمی‌کنیم؛ امروز در برهه حساسی قرار گرفته‌ایم.

شهسواری گفت: نباید اجازه دهیم فضا برای ریاکاری و اعمال منافقانه، فضای امنی باشد تا افرادی که واقعا دلداده و دل‌نگران شهدا نیستند و ریاکارانه از همین واژه‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، به هدف خود برسند.

این خطیب کشوری به وقایع اخیر در کشور گریزی زد و اظهار کرد: دشمنان نظام جنگ خود را با نظام اسلامی با دروغ‌پردازی‌های متعدد در فضای مجازی آغاز کردند و خیلی از این دروغ‌ها را نیز برخی از جوانان ما باور می‌کنند.

انتهای پیام
captcha