بحث‌های تبیینی و بصیرتی در برنامه‌های دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4212185
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
معاون استاندار زنجان:

بحث‌های تبیینی و بصیرتی در برنامه‌های دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد

ابوالفضل رفیعی با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای روز جامعه در برنامه‌های دهه کرامت گفت: تقویت بنیان‌های دینی و اعتقادی، بحث‌های تبیینی و بصیرتی از موضوعاتی است که باید در برنامه‌های این دهه مورد توجه قرار گیرد.

دهه کرامت

به گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت زنجان با اشاره به تشریح اهداف برنامه‌های این دهه گفت: همه برنامه‌ها باید در راستای تحقق این اهداف‌ باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط در جامعه یکی از نیازهای اساسی است، تصریح کرد: یکی از تلاش‌های اصلی دشمنان، نشان دادن جامعه‌ای بی‌نشاط و ناامید در کشورمان است؛ بنابراین ایجاد نشاط معنوی و سالم از موضوعاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای روز جامعه در این برنامه‌ها، بیان کرد: تقویت بنیان‌های دینی و اعتقادی، بحث‌های تبیینی و بصیرتی نیز از موضوعاتی است که باید در برنامه‌های این دهه مورد توجه قرار گیرد.

رفیعی با توضیح اینکه تشکیل ستاد برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ضروریات است، گفت: فضاسازی گسترده در شهرها و روستاها نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در این حوزه ضعف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها نیز از موضوعاتی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: تبیین مسائل اعتقادی به‌ویژه حجاب نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نیز محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی انون فرهنگی و هنری مساجد زنجان با بیان اینکه در حال حاضر حاضر ۴۰۰  کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است، گفت: می‌توان از ظرفیت کانون‌های مساجد با هدف مردمی‌سازی جشن‌های دهه کرامت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طی دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل محافل قرآنی، کرسی تلاوت قرآن و مراسم جشن در مساجد استان با نام امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، یادآور شد: این آمادگی وجود دارد جشن‌های دهه کرامت در مساجد روستایی نیز برگزار شود.

انتهای پیام
captcha