دارالارشاد اردبیل میزبان 10 شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 4107842
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

دارالارشاد اردبیل میزبان 10 شهید گمنام می‌شود

دبیر اجرایی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دارالارشاد اردبیل میزبان 10 شهید گمنام می‌شود.

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده، دبیر اجرایی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل، ۲۷ آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری ۱۰ شهید گمنام در اردبیل اظهار کرد: تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 10 شهید گمنام در استان اردبیل همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در اردبیل برگزار می‌شود که در این ارتباط تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده که باید استقبال خوبی از این مراسم وجود داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: استان اردبیل بار دیگر مزین به یاد و خاطره شهدا می‌شود که در این زمینه برنامه‌های استقبال از پیکر پاک شهدا در استان برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود بتوانیم این مراسمات را در شان شهدای والامقام برگزار کرده و به وظایف خود ادای دین کنیم.

دبیر اجرایی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل با اشاره به اینکه پیکر شهدای والامقام در مناطق عملیاتی بدر، خیبر و زبیداد عراق تفحص شده است گفت: مراسم شبی با شهدا در اردبیل برگزار و مراسم تشییع برپا می‌شود و در نهایت پیکر معظم شهدا جهت خاکسپاری به شهرستان‌های نمین، بیله‌سوار، خلخال و گرمی اعزام می‌شوند.

حسن‌زاده ادامه داد: پیکر مطهر شهدای گمنام پس از برگزاری آیین تشییع با حضور خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اردبیل به خاک سپرده می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha