معرفی آثار مکتوب شهیدآیت‌الله دستغیب
کد خبر: 4105835
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

معرفی آثار مکتوب شهیدآیت‌الله دستغیب

کتابخانه تلاش از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 همزمان با سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، نمایشگاه کتاب «اسطوره یقین» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مهر، نمایشگاه کتاب اسطوره یقین با هدف معرفی آثار درخشان و مکتوب برجای مانده از عالم وارسته، آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، یکشنبه 20 آذر ماه جاری از ساعت 8:30 تا 16:30 در خانه فرهنگ تلاش به نشانی: تهران، خانی آبادنو، خیابان میثاق، بلوار میعاد، کوچه شهرداری منطقه 19، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، آثار و برکات تلاش‌های شبانه‌روزی شهید دستغیب در قالب سخنرانی‌ها یا نگارش کتاب‌های بسیاری است که هرکدام در تیراژهای وسیع، بارها تجدید چاپ شده است. به طور مثال کتاب «معاد» بنا به گفته فرزندشان بیش از یک میلیون تیراژ داشته است و امروزه در مدارس، خانه‌ها و کتابخانه‌ها و فرهنگسراها بسیار ارزشمند و پر محتوا محسوب می‌شود.

آیت‌الله شهید سید عبدالحسین دستغیب، از علمای شیراز بود که چه قبل و چه بعد از انقلاب با حمایت از امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران، نقش به‌سزایی در وحدت همه‌جانبه مردم شیراز و زنده نگه‌داشتن روحیه انقلابی عموم مردم داشت.

 

انتهای پیام
captcha