ما از تبار عمار و وفادار راه شهدا هستیم
کد خبر: 4100811
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

ما از تبار عمار و وفادار راه شهدا هستیم

همسر شهید دانیال رضازاده گفت: سرسپردگان به غرب، ال سعود و منافقین بدانند که ما از تبار عمار و از دلسپردگان به این انقلاب و وفادار به راه شهدا هستیم.

تشییع شهدابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همسر شهید دانیال رضازاده، در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت که امروز 28 آبان‌ماه برگزار شد اظهار کرد: شهید برای همیشه تاریخ زنده است و زنده خواهد ماند، امروز ما مانده‌ایم که عهد سنگینی بر گردن ما نهاده شده است.

وی افزود: امروز تکرار دیگری از داستان چادر خاکی حضرت زهرا (س) در کوچه پس کوچه‌های زمان است، آن روزی که سیلی به حضرت زهرا (س) گوش زمان را کر کرد تا صدای قرآن ناطق برای همیشه در تاریخ دنیا شنیده نشود.

همسر شهید رضازاده گفت: امروز راهزنانی در طمع ایمان مردم نشسته‌اند تا عده‌ای دنیاپرست را به وعده‌های ناچیز بفروشند، همانگونه که امیرالمؤمنین را به بهانه‌ جان مسلمین می‌خواستند از جنگ صفین بازدارند.

وی تصریح کرد: امروز پای ولایت ایستادن آسان نیست، زیرا هنوز ابوموسی اشعری‌ها روی منبر، فریب عمروعاص‌ها را می‌خورند و هنوز هم یزیدیان با فوران خون علی‌اصغرها پیروزی را هلهله می‌کنند.

همسر شهید رضازاده بیان کرد: حرمت خون شهدا را به کاغذپاره‌های دلار نمی‌فروشیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم، این انقلاب به برکت خون شهدا پرخروش و پایدار خواهد ماند. سرسپردگان به غرب، ال سعود و منافقین بدانند که ما از تبار عمار و از دلسپردگان به این انقلاب و وفادار به راه شهدا هستیم.

در ادامه مادر شهید دانیال رضازاده گفت: من با افتخار تک‌فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردم، دانیال عاشق رهبر بود و اگر فرزند دیگری هم داشتم او را در همین راه تقدیم می‌کردم.

انتهای پیام
captcha