فوت 1 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 4098941
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

فوت 1 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا و بستری شدن 36 بیمار دیگر خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر هیچ شهر ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

فوت 1 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش ایکنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۷۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۴۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۱۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۲۲۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آبان، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۹۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۳ هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده‌است.

در حال حاضر نیز صفر شهرستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha