ارائه خدمات غربالگری تنبلی چشم توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
کد خبر: 4097931
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

ارائه خدمات غربالگری تنبلی چشم توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی گفت: تفاهم‌نامه ارائه خدمات غربالگری تنبلی چشم و انجام حمایت‌های درمانی و تامین کمک هزینه خرید عینک برای كودكان سه تا ۶ سال مناطق كم برخوردار كشور میان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سازمان بهزیستی كشور امضا شده است.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربیاحسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تفاهم‌نامه ارائه خدمات غربالگری تنبلی چشم و انجام حمایت‌های درمانی و تامین کمک هزینه خرید عینک برای كودكان سه تا ۶ سال مناطق كم برخوردار كشور میان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سازمان بهزیستی كشور امضا شده است.

وی افزود: این طرح در آذربایجان‌غربی به ارزش ریال سه میلیارد و 500 میلیون ریال است استان در این پوش و 700 نفر سهمیه دارد و افراد مستعد توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) معرفی می‌شوند.

ابراهیمی بیان کرد: تنبلی چشم نوعی اختلال بینایی است که اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، فرد را از یک یا دو چشم کم بینا و در نهایت نابینا می‌کند و بهترین سن برای درمان، پیش از پنج سالگی است.

انتهای پیام
captcha