مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقاع متبرکه برگزار می‌شود
کد خبر: 4096219
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
با شعار عزت، اقتدار، امنیت؛

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقاع متبرکه برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت روز پنجشنبه، 12 آبان‌ماه در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت روز پنجشنبه، 12 آبان‌ماه در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه و ناجوانمردانه به فوز شهادت نائل شدند.

سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این عزیزان، با هدف تعظیم و تکریم یاد و خاطره ایشان و تسکین دل بازماندگان، در شامگاه دوازدهم آبان، مراسمی را به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار کند.

این مراسم که تحت عنوان «عزت، اقتدار، امنیت» برگزار خواهد شد شامل تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مرثیه‌خوانی و برنامه‌های دیگر می‌شود.

این مراسم در تهران با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های شهدای مدافع امنیت در محل آستان مقدس امامزاده روح‌الله(ع) واقع در میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین، همزمان با سراسر کشور، مراسم طرح ملی قرار دوازدهم در اجرای نیات واقفان خیراندیش در راستای کمک به نیازمندان همراه با توزیع بسته‌های معیشتی، وسایل گرمایشی و پوشاک زمستانی با حضور حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سید حسن میرکریمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و جمعی از مسئولان در آستان حضرت امامزادگان جعفر(ع) و حمیده‌خاتون(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha