از اهمیت حفظ شأن سومین حرم اهل بیت(ع) تا حفظ اعتماد مردم
کد خبر: 4092831
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۷

از اهمیت حفظ شأن سومین حرم اهل بیت(ع) تا حفظ اعتماد مردم

در دیدار رئیس کل دادگستری فارس با شهردار جدید شیراز بر ضرورت حفظ شأن سومین حرم اهل بیت(ع) در برنامه‌های فرهنگی و همچنین حفظ اعتماد مردم از سوی هر دو مسئول تأکید شد.

دیدار شهردار جدید شیراز با رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار جدید شیراز عصر سه‌شنبه، 26 مهرماه در دیدار با رئیس کل دادگستری فارس گفت: جایگاه ما خدمت‌رسانی به مردم است و نباید باعث از میان رفتن اعتماد شویم.

وی با تأکید بر ارتباط مثال‌زدنی شهرداری شیراز و مجموعه قضایی فارس خواستار تعامل جدی و حمایت دادگستری به‌ عنوان ضرورتی غیرقابل انکار از مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس نیز در این دیدار از شهردار جدید شیراز خواست تا در توجه به پروژه‌های کلان و برنامه‌های فرهنگی مناسب و در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) که خواسته مردم این کلان‌شهر است، کوشا باشد.

وی با بیان اینکه مردم در انتظار تأثیرات مثبت و تحول در بخش‌های گوناگون هستند، افزود: اتمام خط دوم مترو شیراز با توجه به بهره‌برداری مردم کمتر برخوردار و بخش‌های محروم شهر از این خط می‌تواند یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اقدامات خدمت‌رسانی در دوران جدید مدیریتی در شهرداری شیراز باشد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نگاه قضات و نمایندگان دادگستری در کمیسیون‌های مشترک قضایی و مدیریت شهری نگاه قانون‌مداری و تسهیل امور در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و رضایتمندی عمومی است.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین بر همکاری و تعامل شورای شهر و مدیریت شهرداری برای ایجاد نهضت خدمت به مردم و ساماندهی امور مهم شهری و فراهم سازی زیر ساخت‌های آبادانی کلان شهر شیراز تأکید کرد و افزود: عدالت در توجه و نگاه به مناطق فرودست و محرومیت‌زدایی از بخش‌های محروم شهر شیراز امری مهم و ضروری است و در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز آماده همکاری در جهت کاهش آسیب ‌ای اجتماعی در این مناطق است.

انتهای پیام
captcha