حل مشکل معلمان فاقد کد در طرح رتبه‌بندی
کد خبر: 4091713
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰

حل مشکل معلمان فاقد کد در طرح رتبه‌بندی

طبق اعلام رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تلاش نمایندگان مجلس، مشکل رتبه‌بندی معلمان فاقد کد در طرح رتبه‌بندی معلمان حل شد و آن‌ها نیز در طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس پنج‌شنبه، 21 مهرماه در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان فارس در باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: مجلس نظام رتبه‌بندی معلمان را با نگاه سند تحول و برنامه پنجم توسعه تصویب کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح تقویت معیشت معلمان لحاظ شد، افزود: با تصویب این طرح تفاوتی میان معلم تلاشگر و دیگران قائل شدیم که در این راستا هم همکاری خوبی میان مجلس و وزارت آموزش و پرورش رخ داد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص معلمانی که فاقد کد برای طرح مذکور بودند نیز گفت: با تلاش نمایندگان مجلس، مشکل رتبه‌بندی معلمان فاقد کد نیز حل شد و آن‌ها نیز در طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

منادی به طرح تناسب‌سازی حقوق نیز برای افرادی که شامل طرح رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند نیز تصریح کرد: در این طرح تلاش کردیم معلمان هم دیده شوند.

وی با بیان اینکه بعد از اجرایی طرح رتبه‌بندی، به منظور نظارت بر نحوه اجرای آن به استان‌ها سفر می‌کنیم، افزود: بررسی مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی، وضعیت سرانه مدارس و نبود سرایدار کافی در مدارس از دیگر اهداف سفرهای استانی نمایندگان است. همچنین در این سفرها میزان اجرای سند تحول مورد بررسی قرار می‌گیرد البته رتبه‌بندی معلمان بخشی از محتوای سند تحول است.

انتهای پیام
captcha