ضرورت اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق در آموزش و پرورش
کد خبر: 4091712
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱

ضرورت اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق در آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به قرار گرفتن طرح متناسب‌سازی حقوقی کارمندان در دستور کار دولت و مجلس، ضروری است پرسنل اداری شاغل در آموزش و پرورش که نظام رتبه‌بندی شاملشان نشد، در این افزایش حقوق به صورت ویژه دیده شوند.

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش پنج‎‌شنبه، 21 مهرماه در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان فارس در باشگاه فرهنگیان شیراز، با اشاره به ارائه برنامه هفتم توسعه گفت: بحث تربیت و سایر موضوعات در کنار بحث آموزش باید در برنامه هفتم توسعه دیده شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید قوانین را به گونه ای تنظیم کنند و از ابزار نظارتی خود به گونه‌ای استفاده کنند که سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به قرار گرفتن طرح متناسب‌سازی حقوقی کارمندان در دستور کار دولت و مجلس، ضروری است پرسنل اداری که نظام رتبه بندی شامل شان نشد  در این افزایش حقوق به صورت ویژه دیده شوند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود، گفت: در سال جاری سهم آموزش و پرورش از 9 درصد  به 13 درصد افزایش یافت البته با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه‌بندی باز نیازمند افزایش بودجه آموزش و پرورش هستیم.

انتهای پیام
captcha