فراخوان کنگره ملی شعر زلال قریحه اعلام شد
کد خبر: 4091568
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فراخوان کنگره ملی شعر زلال قریحه اعلام شد

فراخوان نخستین کنگره ملی شعر زلال قریحه در دو بخش شعر کلاسیک و نوحه و سرود با هدف تجلیل از مادران شهیدان استان قم اعلام شد.

فراخوان کنگره ملی شعر زلال قریحهبه گزارش ایکنا از قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم، دبیرخانه شعر آیینی و کنگره شش هزار شهید استان قم، نخستین کنگره ملی شعر زلال قریحه را با هدف تجلیل از مادران شهیدان استان قم و تقدیر از شاعران برگزار می‌کند.

شاعران و نوحه‌سرایان علاقه‌مند به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را در دو بخش شعر کلاسیک و نوحه و سرود با موضوع مادران شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت جمهوری اسلامی ایران و بخش ویژه گرامیداشت‌ مقام مادر شهیدان زین‌الدین به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از 20 مهرماه تا 31 آذرماه است، مراسم اختتامیه نیز در روز 14 دی‌ماه همزمان با وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور اساتید و شاعران برجسته کشوری برگزار می‌شود.

براساس اعلام دبیرخانه کنگره، علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر پنج اثر از آثار خود را در سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir بارگذاری و یا از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره 09335426501 ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537758760 دبیرخانه کنگره تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha