اجرای پویش «مشق مهربانی» در آذربایجان غربی
کد خبر: 4088466
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

اجرای پویش «مشق مهربانی» در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در قالب اجرای پویش «مشق مهربانی» 18 میلیارد و 850 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

پویش «مشق مهربانی»به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی 6 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری پویش «مشق مهربانی» اظهار کرد: در این قالب، ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شده است.

وی افزود: این پویش در راستای تهیه و توزیع نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان تحت پوشش همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم اجرایی شده و خیّران با ما در این خصوص همکاری دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان، برای هر دانش‌آموز نیازمند ۱۰ میلیون ریال در راستای خرید نوشت‌افزار در  نظر گرفته شده و یک‌هزار و ۸۸۵ نفر از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: حدود هفت هزار دانش‌آموز اعم از حمایتی و توانبخشی تحت پوشش این نهاد در استان قرار دارند، سال گذشته نزدیک ۴۰۰ میلیارد ریال برای این دانش‌آموزان هزینه شد که امیدواریم امسال با همراهی خیّران و مردم، این رقم افزایش یافته و بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

 

انتهای پیام
captcha