اعطای مجوز به 9 مؤسسه قرآنی
کد خبر: 4082504
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

اعطای مجوز به 9 مؤسسه قرآنی

چهل و چهارمین جلسه رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت ۹ شهریور در محل سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

اعطای مجوز به 9 موسسه قرآنی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید کریمی معاون ساماندهی و نظارت بر مؤسسات و دبیر هیئت رسیدگی بر امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین جلسه رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت، گفت: این جلسه روز چهارشنبه 9 شهریورماه با حضور اعضای این هیئت برگزار و از مجموع ۱۷ درخواست مطرح شده ۹ مؤسسه موفق به کسب موافقت اصولی شدند.

کریمی افزود: مؤسسات حائز دریافت موافقت اصولی شامل مؤسسات «نجم الثاقب»، «آیین زندگی»، «پژوهش‌های قرآنی» و «نورالثقلین» از خوزستان، «احیای تمدن موعود مهدوی» و «پیام غدیر» از تهران، «قیدار نبی» از زنجان، «ضیاءالمهدی» از اروند و «محبان نور» از قم است.

یادآور می‌شود این جلسه با حضور محمدعلی خواجه‌پیری، سیدسعید سرسرابی، محمدمهدی عزیززاده، قائم مقام معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، حجت‌الاسلام مهدی شجاع، مدیر کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآنی وزارت ارشاد، حامد منیری، مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرانی ارشاد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha