مشکل آب شرب بیش از ۳۰۰ روستای آذربایجان غربی برطرف می‌شود
کد خبر: 4082287
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

مشکل آب شرب بیش از ۳۰۰ روستای آذربایجان غربی برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: مشکل آب شرب 379 روستای محروم و کم‌برخوردار استان با مشارکت بسیج سازندگی آذربایجان غربی برطرف می‌شود.

مشکل آب شرب بیش از 300 روستای کم برخوردار استان برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی لطیف خوش‌سیرت 9 شهریور در دوره توانمندسازی مدیران بسیج سازندگی آذربایجان غربی که در سالن جلسات شهید باکری سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای عمل به سیاست‌های دولت سیزدهم و مجلس انقلابی، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آماده است که پروژه‌های عظیم آبرسانی در مناطق مختلف استان به ویژه روستاهای کم‌برخوردار و مشکل‌دار را اجرا کند.

وی با بیان اینکه منبع مالی موردنیاز برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود، ادامه داد: همچنین با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قراردادی منعقد شده است، بنابراین قرارگاه  فوق با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی خود یاری‌گر ماست.
وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیج سازندگی آذربایجان غربی در زمینه محرومیت‌زدایی بسیار فعال شده است، گفت: با مشارکت بسیج سازندگی استان ۳۷۹ روستای مشکل‌دار در شهرستان های مختلف را زیرپوشش قرار می دهیم.

خوش‌سیرت ضمن اشاره به اینکه پروژه فوق با کیفیت و سرعت‌عمل خوبی در حال اجراست، گفت: تلاش می‌کنیم مشکل همه این روستاها در کمتر از ۳۰ ماه برطرف شده و به اهداف موردنظر طبق برنامه زمانبندی شده دست پیدا کنیم.

وی گفت: در حین انجام عملیات اجرایی، مراحل کار در هر کدام از روستاها تمام شود، افتتاح پروژه انجام می‌گیرد تا مردم روستا از خدمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم از عملکرد سپاه و بسیج سازندگی خشنود هستند، چون در این مقطع حساس همه تلاش خود را می‌کند تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.

انتهای پیام
captcha