زائران اربعین حتما دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند
کد خبر: 4080513
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

زائران اربعین حتما دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند

مسئول ستاد اربعین البرز گفت: زائران اربعین باید دو هفته پیش از سفر به کربلا دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

دُز یادآور واکسن کرونا

امیر رحمانی، مسئول ستاد اربعین البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تمامی زائران در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و برای اعزام گذرنامه، کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی به همراه داشته باشد.

وی افزود: به دلیل اینکه در فصل تابستان هستیم زائران محترم برای اعزام به پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا(ع) از کوله و کفش مناسب استفاده کنند تا مسیر پیاده‌روی را راحت‌تر طی کنند و دچار گرمازدگی نشوند.

دبیر ستاد اربعین البرز تأکید کرد: همچنین با توجه به گرمای هوا زائران پیاده‌روی وسایل دیگری نظیر کلاه، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: زائران توجه کنند که وسایل سنگین و زیاد با خود همراه نداشته باشند زیرا هر چقدر که کوله آنان سبک‌تر باشد طی کردن مسیر آسان‌تر خواهد بود.

وی گفت: مواکب البرز در کربلا، نجف مسیر نجف تا کربلا و در شهر مصیب خدمت‌رسانی خواهند کرد و نیاز نیست که زائرین آب و غذا با خود همراه داشته باشند.

رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه زائران حرم امام حسین(ع) باید نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند، افزود: زائران اربعین باید دو هفته پیش از سفر دز یادآور را تزریق کنند.

دبیر ستاد اربعین البرز تأکید کرد: با توجه به اینکه درگیری افراد سالمند بیشتر از سایر گروه‌های سنی است، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان این مهم را فراموش نکنند و حتما نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha