انتشار دو اثر جدید از گروه محمد رسول‌الله(ص) + دانلود
کد خبر: 4075306
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

انتشار دو اثر جدید از گروه محمد رسول‌الله(ص) + دانلود

دو اثر جدید گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) حول موضوع محرم به سفارش بنیاد بین‌المللی عاشورا تولید و منتشر شده است.

انتشار دو اثر جدید از سوی گروه مدیحه‌سرایی محمدرسول‌الله(ص) + دانلود

رحیم قربانی، مسئول گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام ماه محرم در داخل و به خصوص خارج از کشور، سفارش ساخت دو اثر با موضوع محرم از سوی بنیاد بین‌المللی عاشورا ارائه شد.

وی افزود: در ابتدا قرار بود این دو اثر در ایران تصویربرداری شود، اما به پیشنهاد برخی اعضای گروه مقرر شد با سفر به کشور عراق (با هزینه شخصی) تصاویر مربوط به این دو اثر در عتبات عالیات ضبط شود.

قربانی در ادامه به همکاری‌های سازنده عتبه مقدسه حسینی برای ضبط این تصاویر اشاره و اظهار کرد: به وجود اینکه سفارش تهیه دو اثر از سوی بنیاد بین‌المللی عاشورا دریافت شده بود اما در این سفر تصاویر مربوط به بیش از 15 اثر ضبط شد.

مسئول گروه‌ هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی با اشاره به اینکه از این 15 اثر شش اثر مربوط به ماه محرم است، تصریح کرد: در هفته جاری سه اثر از این آثار رونمایی شد که دو اثر با عناوین «شیران کربلا» و «مصباح‌الهدی» مربوط به سفارش بنیاد بین‌المللی عاشورا بوده و یک اثر نیز با عنوان «دعای فرج» بوده است. سه اثر دیگر با موضوع محرم نیز رونمایی می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: در تولید این آثار علاوه بر اعضای گروه و بنیاد بین‌المللی عاشورا، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ نیز همکاری داشته است.

 
انتهای پیام
captcha