ضرورت انعکاس فعالیت‌های مساجد در رسانه‌ها
کد خبر: 4075170
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶

ضرورت انعکاس فعالیت‌های مساجد در رسانه‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت‌های مذهبی استان باید برای خود رسانه‌ای داشته باشند تا از ظرفیت آن برای انعکاس فعالیت‌ها و پاسخ به شبهات استفاده کنند.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 10 مرداد در جمع روحانیون مساجد ارومیه گفت: هدایت انسان‌ها بسیار مهم است که اولیای الهی حاضر شده‌اند خونشان را در این راه تقدیم کنند، باید سعه وجودی و صبر خودمان را در راه احیای دین و شعائر الهی بالا ببریم.

وی افزود: نفس وجود روحانی و عالم دین در مجلس عزاداری به آن مجموعه اعتبار می‌دهد و جلوی برخی انحرافات را می‌گیرد و لازم است مبلغین تا آخر مجالس در مراسم حضور داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طلاب و روحانیون به آنچه که بیان می‌کنند عامل باشند و شبهاتی در فضای مجازی و رسانه‌ها در مورد ایام محرم هر ساله تکرار می‌شود باید به آن‌ها جواب دهند چراکه که وقتی رهبر انقلاب به بحث جهاد تبیین تأکید می‌کنند یک بعد آن پاسخ به شبهات روز به صورت مدون و دقیق است.

وی ادامه داد: باید سنت‌های مقتل‌خانی در ایام محرم به خصوص روز عاشورا احیا و حفظ شود و سیره علمای ما این‌گونه بوده که در روز عاشورا مقتل خوانی می‌کردند.

حجت‌الاسلام امامی در پایان بیان کرد: اهتمام به خطبه‌های امام حسین(ع) از دیگر ضرورت‌های روز است و هیئت‌های مذهبی استان باید برای خود رسانه‌ای داشته باشند که از ظرفیت آن برای انعکاس فعالیت‌های مساجد و هیئت و پاسخ به شبهات استفاده کند. تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که برای طلاب، روحانیون، فعالان هیئت‌های مذهبی دوره‌های مختلف آموزش رسانه را برگزار کند.

 

انتهای پیام
captcha