کلاس‌های تابستانه قرآنی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 4074787
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
ویژه عموم دانشجویان

کلاس‌های تابستانه قرآنی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

کلاس‌های تابستانه قرآنی به صورت مجازی ویژه دانشجویان سراسر کشور از سوی کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کلاس های قرآنبه گزارش ایکنا، کلاس‌های تابستانه قرآنی در دوره یک ماهه در قالب 12 جلسه به صورت مجازی ویژه دانشجویان سراسر کشور از سوی کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

از کلاس‌های این دوره می‌توان به آموزش مقدماتی ترتیل قرآن کریم ویژه دختران توسط شهلا دهنوی، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم‌الجنه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد که در روزهای زوج از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ برگزار می‌شود و ثبت نام در آن از طریق ارتباط با آیدی @khaharan_qe  در تلگرام امکان‌پذیر است.

کلاس بعدی، آموزش مقدماتی ترتیل قرآن کریم است که ویژه پسران با تدریس محمدحسین بهزادفر، حافظ کل قرآن کریم در روزهای زوج از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق شناسه @baradaran_qe در تلگرام می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

آموزش خوشنویسی تحریری عنوان آخرین کلاس است که توسط مهدیس اسفندیاری، دارای مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران در روزهای فرد از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ برگزار می‌شود و ثبت نام در آن نیز از طریق ارتباط با شناسه @sbu_contest امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان تا 21 مرداد به منظور ثبت نام در این کلاس‌ها مهلت دارند.

انتهای پیام
captcha