فصل سوم «داستان یک شهر» روی آنتن می‌رود
کد خبر: 4065632
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
بعد از بیست سال فاصله از فصل دوم

فصل سوم «داستان یک شهر» روی آنتن می‌رود

«داستان یک شهر» سریالی موفق در تلویزیون بود که اواخر دهه هفتاد از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. فصل جدید این مجموعه فیلمبرداری شده و قرار است به زودی روی آنتن رود.

به گزارش ایکنا، «داستان یک شهر» عنوان سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج است که تصویربرداری آن چندی پیش به پایان رسید. این کار هم‌اکنون به صورت همزمان در حال تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی است. این سریال را فرشید محمودی تهیه‌کنندگی کرده است. این کار قرار است به زودی پخش شود.

بنا به این گزارش، این سریال را باید ادامه مجموعه «داستان یک شهر» به کارگردانی اصغر فرهادی دانست که در اواخر دهه هفتاد تولید و روانه پخش شد. بعد از 20 سال پیمان عباسی با نگارش فیلمنامه‌ای جدید، روایتی تازه از این سریال را خواهد داشت.

شبکه پنج سیما قرار است خلاصه‌ای از دو فصل اول را پیش از پخش سریال روی آنتن بفرستد تا مخاطب با فضای قبلی سریالی مجدد آشنا شده و سپس فصل جدید روی آنتن رود.

فصل سوم این سریال 26 قسمت خواهد داشت. در فصل جدید نیز بار دیگر دوربین خبرنگاران قصه به داخل زندگی مردم رفته و از مسائل و مشکلات آنها خواهد گفت. این کار در حقیقت مروج سبک زندگی ایرانی – اسلامی است.

این کار تلاش دارد علاوه بر اینکه پیام‌رسان مشکلات مردم است حرف آنها را به گوش مسئولان مربوطه برساند. در برخی از سکانس‌های سریال برای واقع‌نگری بیشتر، تصاویر شکل مستندگونه را شاهد هستیم. علی دهکردی، دانیال عبادی، هلیا امامی و امین ایمانی بازیگران اصلی این سریال هستند. در ادامه هر قسمت از سریال بازیگران دیگر به کار اضافه خواهند شد. یوسف مرادیان، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی‌فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علی‌رضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و... دیگران بازیگران مجموعه را شکل می دهند.

«داستان یک شهر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که در فصل تابستان ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha