ایجاد تحول در مدارس با نیروهای تراز انقلاب اسلامی
کد خبر: 4064488
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

ایجاد تحول در مدارس با نیروهای تراز انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تحکیم و تثبیت انقلاب اسلامی گفت: تمام تحولات در مدارس اتفاق می‌افتد و این را به وسیله نیروهای انقلابی و در تراز نظام اسلامی رقم خواهیم زد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس به گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 25 خردادماه در نشست ائمه جمعه و رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تحکیم و تثبیت انقلاب اسلامی گفت: تمام تحولات در مدارس اتفاق می‌افتد و این را به وسیله نیروهای انقلابی و در تراز نظام اسلامی رقم خواهیم زد.

وی با تأکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم در آموزش و پرورش حول محور سند تحول بنیادین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: قطعاً تلاش خواهیم کرد تا این سند را به بهترین شکل در آموزش و پرورش استان اجرا کنیم.

عسکری تصریح کرد: در آموزش و پرورش فارس در کنار سند تحول بنیادین به اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب و نقشه مهندسی کشور نیز اهتمام داریم که در ابلاغ رؤسای آموزش و پرورش نیز بر این موضوع تأکید داشته‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: تاکید ما این است که رؤسای آموزش و پرورش ارتباطات خود را با ائمه جمعه در شهرستان‌ها و مناطق بیشتر کنند تا بتوانیم سال تحصیلی جدید به خوبی آغاز کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آموزش حضوری در مدارس اظهار کرد: تهدیدهایی در راه بازگشایی مدارس وجود داشت اما اراده محکم آموزش و پرورش و همراهی ائمه جمعه و مسئولان در سراسر استان باعث حضور 92 درصدی دانش‌آموزان در کلاس درس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان گفت: همچنین اهتمام ائمه جمعه در هفته بزرگداشت معلم نیز ستودنی بود و به بهتر برگزار کردن این مراسم کمک کرد.

انتهای پیام
captcha