برگزاری دوره‌های آموزش «گویندگی» و «تولید محتوا» در استودیو مبین
کد خبر: 4064296
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

برگزاری دوره‌های آموزش «گویندگی» و «تولید محتوا» در استودیو مبین

استودیو مبین با همکاری مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، دوره آموزشی تولید محتوا و گویندگی و اجرا را با حضور تعدادی از مخاطبانی که در نمایشگاه قرآن ثبت نام کرده‌اند، برگزار می‌کند.

اجرای دوره‌های آموزشی «گویندگی» و «تولید محتوا» در استودیو مبین

به گزارش ایکنا، استودیو مبین از مراکز وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور سال‌‌های گذشته و در زمان برپایی نمایشگاه قرآن اقدام به اجرای تست گویندگی و اجرا از علاقه‌مندان می‌کرد، موضوعی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان نمایشگاه مواجه ‌شد. نکته‌ای که در مورد این تست‌ها وجود داشت، این بود که بعد از اجرای آن و پایان نمایشگاه، برنامه دیگری برای مخاطبانی که مورد گزینش قرار گرفته بودند، وجود نداشت.

در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که اوایل امسال و بعد از دو سال به صورت حضوری برگزار شد، مقرر شد تا استودیو مبین نیز با ایجاد تغییراتی در فعالیت‌های قبلی، در این رویداد حضور یابد.

بر همین اساس این استودیو در نمایشگاه امسال در دو بخش «اجرا و گویندگی» و «تولید محتوا» اقدام به ثبت نام از مخاطبان کرد. در بخش اجرا از حدود 400 نفر تست‌ گویندگی به عمل آمد، پس از بررسی‌های اولیه از بین آن‌ها 105 نفر و در بررسی‌های نهایی 50 نفر از این تعداد، انتخاب شدند.

در ادامه مقرر شد برای مخاطبانی که در دوره‌های اجرا، گویندگی و تولید محتوا حضور یافته‌اند، دوره‌های آموزشی با حضور چهره‌های تلویزیونی برگزار شود. همچنین مقرر شد به خاطر اجرای این طرح در نمایشگاه قرآن، دوره‌ها به صورت رایگان برگزار شود.

در این طرح افرادی که در دوره تولید محتوا حضور می‌یابند، اقدام به تولید محتوا با زمینه دینی می‌‌کنند، با اینکه زمینه تولید دینی است اما تولیدات می‌تواند عمومی نیز باشد. در ادامه محتوای تولید شده از سوی گروه‌ شرکت کننده در دوره اجرا و گویندگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از این محتوا برنامه‌های چند رسانه‌ای تولید می‌کنند.

همچنین مقرر شده است اگر در پایان سال تولیدات به یک محدوده خاص برسد، جشنواره‌ای برای آن تعریف شود. این دوره‌ها با همکاری مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور  برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، برای اطلاع‌ از دوره‌های آینده اجرا و گویندگی و تولید محتوا و  پیش ثبت نام در این دوره‌ها شماره‌های 67612000 (داخلی 5) و 67612211-12 و شماره واتساپ 09921562789 در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام
captcha