کارگاه تحکیم بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4060951
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

کارگاه تحکیم بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود

کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده با موضوعات نشاط در زندگی با حضور اساتید برجسته از سوی موسسه فرهنگی و هنری راه سبز خوبان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری می‌شود.

کارگاه تحکیم بنیان خانواده

به گزارش ایکنا از زنجان، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، موسسه فرهنگی و هنری راه سبز خوبان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اقدام به برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده با موضوعات نشاط در زندگی با حضور اساتید برجسته و کارشناسان ارشد به همراه پرسش و پاسخ و مشاوره تلفنی و حضوری کرده است.

این کارگاه‌ها از ۸ خردادماه به مدت یک هفته و در مناطق کم‌برخوردار با حضور خواهران و برادران اجرا می‌شود و در برنامه‌ای که در همین راستا با حضور ۳۵۰ نفر شرکت‌کننده در ۱۸ خردادماه اجرا می‌شود، حجت‌الاسلام یونس ترابی حضور خواهند داشت. این دوره‌ها برای هر منطقه به تعداد چهار هفته متوالی برگزار خواهد شد.

همچنین فراخوان استعدادیابی گروه‌های سرود با عنوان «نسیم انتظار» در قالب ساخت و اجرای سرودهای آیینی و مردمی جهت اجرا در جشن‌های خیابانی و مساجد، آموزش مقدماتی سلفژ (صداسازی) و نت‌شناسی و آشنایی با دستگاه های موسیقی از سری برنامه‌های آسیب‌های اجتماعی توسط این موسسه منتشر شد.

در این بخش علاقمندان در بازه سنی ۱۱ تا ۱۶ سال می‌توانند تا ۲۶ خردادماه با حضور در موسسه راه سبزخوبان در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha