اعلام فراخوان مسابقه «امامزادگان عشق» در شیراز
کد خبر: 4057086
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

اعلام فراخوان مسابقه «امامزادگان عشق» در شیراز

مسابقه طراحی گرافیکی و سازه‌ای تابلوها و تمثال شهدای شهر شیراز با هدف بازنگری در طراحی تابلوهای شهدا و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شیراز برگزار می‌شود.

امامزادگان عشقبه گزارش ایکنا از فارس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با همکاری شهرداری شیراز، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و تعدادی از سازمان‌ها و ادارات استان برای برگزاری مسابقه طراحی گرافیکی و سازه‌ای تابلوها و تمثال شهدای شهر شیراز تحت عنوان «امامزادگان عشق» فراخوان داد.

این مسابقه با هدف بازنگری در طراحی تابلوهای شهدا در ورودی شهر، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر شیراز، تأثیرگذاری در مخاطبان، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد رقابت سازنده بین طراحان و فعالان حوزه تبلیغات برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده است:

«ابعاد آثار متناسب با محل نصب در کنار یا وسط بلوارها باشد، طراحی سازه و جزئیات مطابق بـا شرایط اقلیمی شیراز باشد، ساختار پراکندگی جمعیتی، زیبایی بصری و هنری در نظر گرفته شود و قابلیت اجرایی داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود، حداکثر تا پایان خردادماه سال جاری از طریق پست الکترونیکی emamzadeghaneshgh@gmail.com  اقدام کنند».

شایان ذکر است با طراح برتر  قرارداد اجرا منعقد و اجرای طرح به وی سپرده خواهدشد.

انتهای پیام
captcha