فقر مطلق زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست
کد خبر: 4056541
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

فقر مطلق زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: وجود فقر آن هم به صورت مطلق زیبنده هیچ کشوری، بالاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش ایکنا از فارس، جعفر طاهری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز امروز ۲۲ اردیبهشت ماه در جلسه قرارگاه مقابله با فقر مطلق شهرستان شیراز با بیان اینکه دولت برای ریشه کن کردن فقر مطلق برنامه هایی دارد، گفت:دولت کار و کرامت از ابتدای استقرار، برای مهار فقر مطلق، برنامه جدی و عملیاتی در دستور دارد که مورد تأکید ویژه رئیس جمهور نیز است.
وی تصریح کرد: وجود فقر آن هم به صورت مطلق زیبنده هیچ کشوری، بالاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
طاهری با بیان اینکه در راستای رفع نیازهای ضروری و اولیه جامعه هدف، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هدف ارائه خدمات پایدار، مشخص شده است، افزود: در مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از جامعه، اولین و جدی ترین اولویت، شناسایی دقیق شهروندانی است که  از فقر مطلق رنج برده و در محرومیت قرار دارند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز ادامه داد: در گام نخست، فرایند شناسایی این قشر از جامعه، نیازمند استفاده و تجمیع ظرفیت تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسات خیریه و سایر ارگان های ذی ربط در جهت تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کامل است.
وی در پایان گفت: در فاز بعدی، دستورالعمل های ابلاغی دولت در خصوص نحوه رسیدگی و شیوه های خدمات‌رسانی، مورد عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha