تلاش «جهادگران فاطمی» برای برپایی میز خدمت مسئولان در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4056077
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

تلاش «جهادگران فاطمی» برای برپایی میز خدمت مسئولان در منطقه شمال غرب شیراز

در قالب اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی» میز خدمت مسئولان در منطقه شمال غرب شیراز به همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) این کلان‌شهر برپا شد.

میز خدمت مسئولان در قصر قمشه شیراز به گزارش ایکنا از فارس، عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 20 اردیبهشت در حاشیه برپایی میز خدمت مسجد المهدی قصرقمشه گفت: در ادامه رزمایش جهادگران فاطمی در شمال غرب شیراز از ظرفیت بسیج سازندگی برای برپایی میز خدمت با حضور مسئولان برای بررسی مشکلات مردم استفاده شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای خدمت به مردم به میدان آمده است تا روند خدمت به مردم بهتر شود، گفت: یکی از برنامه‌های میدانی رزمایش جهادگران فاطمی برای بررسی مشکلات و معضلات مردم، برپایی میز خدمت با حضور مسئولان جهت پاسخگویی آنان به مشکلات مردم به صورت رودررو است.

بنایی خیرآبادی با تصریح اینکه با همکاری امام جمعه شمال غرب ادارات خدمات‌رسان شامل بهزیستی، منابع طبیعی، اداره ثبت، اداره مخابرات، نیروی انتظامی و شهرداری در میز خدمت منطقه شمال غرب حضور داشتند، گفت: از ابتکارات بسیج سازندگی در این رزمایش جهادگران برپایی میز خدمت بود که مردم سریع‌تر و بهتر برای رفع مشکلاتی که دارند، به نتیجه برسند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تصریح کرد: با انجام کارمیدانی در میان مردم می‌توان بخشی از مشکلات آن‌ها را با همیاری سازمان‌ها و ادارات بررسی و مرتفع کرد چنانچه این کار با بروکراسی‌های اداری میسر نیست.

انتهای پیام
captcha