جای خالی بخش گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن + صوت
کد خبر: 4053379
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

جای خالی بخش گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن + صوت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به جای خالی بخش گردشگری در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند با مباحث قرآنی مرتبط باشد.

عزت الله ضرغامی

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن تشکر از مدیریت نمایشگاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:  از معاون قرآن و عترت ارشاد تشکر می‌کنم که برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی به  ویژه در حوزه صنایع دستی که پایه و اساس آن در فرهنگ ما نگاه دینی، الهی و قرآنی است، انجام دادند.

ضرغامی افزود: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، فضای خوبی به صنایع دستی اختصاص داده شد و این امکان برای بخش کوچکی از فعالان صنایع دستی که به نمایندگی از جامعه بزرگ میلیونی این حوزه حضور دارند، فراهم شد تا بتوانند آثار هنری خود را عرضه کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از بخش صنایع دستی به عمل آمده و غرفه‌های بخش صنایع دستی فروش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد مردم ایران به این حوزه علاقه‌مند هستند و اگر مکانی برای عرضه محصولات متنوع صنایع دستی که کاربردی هستند، وجود داشته باشد به آن اقبال نشان می‌دهند.

کد

ضرغامی در ادامه به جای خالی بخش گردشگری در این دوره از نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که می‎تواند با مباحث قرآنی مرتبط باشد. موضوعات مختلف گردشگری با مسائل دینی و قرآنی ارتباط ویژه‌ای دارد؛ برای مثال گردشگری زیارت یا تعالی‎بخش از مواردی است که جای خالی آن در نمایشگاه به چشم می‎خورد و امیدواریم با برنامه‎ریزی منسجم بتوانیم در آینده از پتانسیل نمایشگاه قرآن برای معرفی ظرفیت‌های این نوع از گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha